Doprava

Vše odesíláme z Brna, takže doba doručení se může lišit podle vaší lokace. Při standardní dopravě by vám balíček měl dorazit během 1 až 2 pracovních dnů.

Jakmile dokončíte objednávku, zašleme vám přibližný odhad doručení pro zvolený způsob dopravy.

Samozřejmě! Víme, jak důležité je pro vás sledování zásilky. Jakmile vaše objednávka opustí náš sklad, obdržíte e-mail s číslem pro sledování zásilky. Pomocí tohoto čísla můžete kdykoli zjistit aktuální stav doručení – včetně polohy balíčku a odhadovaného termínu doručení.

Objednávky zadané přes náš web obvykle odesíláme do 24 až 48 pracovních hodin.

Vezměte prosím na vědomí, že o víkendech a státních svátcích neexpedujeme.

Pokud dojde ke zpoždění odeslání, může to být způsobeno například problémem s ověřením adresy nebo jinou komplikací související s objednávkou.


Pokud od nás neobdržíte potvrzení o odeslání do uvedené lhůty, kontaktujte nás prosím co nejdříve.

Nemějte obavy – pokud nebudete v době doručení doma, dopravce vás bude kontaktovat prostřednictvím SMS, e-mailu nebo telefonicky, abyste si mohli domluvit nový termín doručení.


Navíc jakmile objednávka opustí náš sklad, obdržíte SMS s odkazem na nástroj, který vám umožní zásilku sledovat a případně upravit doručení podle potřeby.


Pokud narazíte na jakýkoli problém s doručením nebo přepravou, neváhejte nás kontaktovat na adrese shop@gudslip.cz – rádi vám pomůžeme vše vyřešit k vaší spokojenosti.

Pokud při převzetí zásilky zaznamenáte jakékoli poškození nebo známky neautorizovaného zásahu, doporučujeme postupovat následovně:


✅ Co udělat, když je produkt poškozený nebo chybný:

1. Kontaktujte nás co nejdříve:

Obraťte se na náš zákaznický servis co nejdříve po doručení. Napište nám na shop@gudslip.cz a popište, co se stalo.

2. Zahájíme šetření:

Pomůžeme vám spojit se s místním dopravcem nebo poštou a zahájíme šetření, které nám pomůže určit, jak k poškození došlo a jaký bude další postup.

3. Pošlete podrobnosti:

Při kontaktu nám, prosím, zašlete:

  • Fotografie poškozeného zboží
  • Fotografie obalu
  • Stručný, ale jasný popis problému

To nám pomůže problém vyřešit rychleji a efektivněji.

4. Termín pro podání reklamace:

Reklamaci je nutné podat do 7 pracovních dnů od doručení zásilky. Po uplynutí této lhůty už nemusíme být schopni zahájit šetření u přepravce.

5. Potvrzení a řešení:

Vaši reklamaci potvrdíme do 24 hodin od přijetí zprávy a dokumentace.

Vyřízení samotného šetření může trvat až 30 dní, ale budeme vás pravidelně informovat o jeho průběhu a snažit se o co nejrychlejší vyřešení.

Vaše spokojenost je pro nás prioritou.

Objednávky a vrácení zboží

Pro zrušení objednávky nás prosím co nejdříve kontaktujte na e-mailu shop@gudslip.cz. Čím dříve se nám ozvete, tím větší je šance, že objednávku stihneme zrušit dříve, než bude zpracována nebo odeslána.


Pokud vaše objednávka ještě nebyla odeslána, zrušíme ji bez problémů.

Pokud však již byla předána dopravci, zrušení bohužel nemusí být možné. Uděláme vše pro to, abychom vám vyšli vstříc, ale nemůžeme zaručit storno v případě, že zásilka je již na cestě.

Pokud potřebujete po dokončení objednávky změnit doručovací adresu, doporučujeme pokusit se o úpravu co nejdříve – ideálně přímo na stránce s potvrzením objednávky, kterou najdete přes odkaz v potvrzovacím e-mailu.


Mějte však prosím na paměti, že nemusíme být vždy schopni změnu provést, pokud již byl proces odeslání zahájen.


Pokud chcete adresu změnit, co nejdříve nás kontaktujte na e-mailu:

📩 shop@gudslip.cz

Náš tým zákaznické podpory vaši žádost prověří a udělá maximum pro to, aby vám vyhověl.


Upozorňujeme však, že ne vždy lze změnu provést, protože vše záleží na tom, v jaké fázi se objednávka právě nachází a zda již nebyla odeslána.

Ano, objednávku můžete vrátit. Stačí nás kontaktovat na e-mailu shop@gudslip.cz a uvést číslo objednávky, kterou si přejete vrátit. Ozveme se vám s pokyny, jak postupovat dál.

📦 Podmínky vrácení:

  • Vrácení je možné do 14 kalendářních dnů od doručení.
  • Nelze vracet produkty, které byly otevřené, použité nebo nejsou v původním obalu.
  • Jakmile produkt dorazí zpět do našeho skladu a bude zkontrolován, provedeme vrácení peněz.


💳 Vrácení peněz proběhne na stejný způsob platby, jaký jste použili při nákupu – obvykle do 2 až 5 pracovních dnů.


🚚 Náklady na zpáteční dopravu hradíte v tomto případě vy.


Máte-li jakékoli dotazy, napište nám – rádi vám pomůžeme.